1. ترافیک را به سایت شما هدایت میکند
راه اندازی یک تجارت کار ساده ای نیست و یکی از اولین اهداف در کمپین تبلیغاتی یا بازاریابی شما افزایش دیده شدن و آگاهی کردن مشتری ها از کسب و کار شماست. از آنجایی که اکنون میلیارد ها نفر را می توان به صورت آنلاین پیدا کرد، داشتن یک وب سایت گامی حیاتی برای بهتر دیده شدن در کسب و کار شما است.
سئو می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند و به جذب ترافیک به سایت شما کمک کند. این به وب سایت شما کمک میکندتا متمایز شود و افراد راحت تر شما را پیدا کنند. از طریق سئو، سطح آگاه کدن مردم از سایت شما را افزایش می دهد و به مردم کمک میکند تا راحت تر به سایت شما هدایت شوند.
2. منجر به اعتماد می شود
سئو همچنین به ایجاد اعتبار برند شما کمک می کند. همانطور که وب سایت های شما در موتورهای جست و جو رتبه بالاتری دارند و در اینترنت بیشتر قابل مشاهده هستند، به شما افزایش اعتبار برند شما کمک می کند. این باید یکی از اهداف شما در اعمال سئو در استراتژی های کمپین وب سایت شما باشد.
با این حال، این موفقیت یک شبه نخواهد بود. این کار به زمان و تلاش شما نیاز دارد. شما باید یک تجربه کاربری مثبت برای کاربر خود ایجاد کنید تا به اعتبار خود در طول زمان کمک کند.
3. تجربه کاربری مثبت را ترویج میکند
تلاشهای شما در سئو نه تنها باید برای به دست آوردن دیده شدن بیشتر با استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات باشد، بلکه باید با ایجاد وبسایتهای باکیفیت و ترویج تجربیات مثبت کاربر برای افرادی که از شما بازدید کردهاند، باشد.
وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد و پیچیده نباشد. با انجام این کار، سایت خود را به راحتی در دسترس موتورهای جستجو قرار می دهید زیرا به دنبال کیفیت در توصیه های وب سایت خود است. اگر سایت شما به کندی بارگیری می شود، رابط کاربری ضعیفی دارد و به راحتی قابل پیمایش نیست، موتورهای جستجو آن را دریافت نمی کنند.
4. به ایجاد تعامل و درآمد بیشتر کمک می کند
اگر وب سایت شما در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرد، بیشترین ترافیک را ایجاد خواهید کرد. افراد بیشتری بر روی لینک وب سایت کلیک می کنند. همانطور که این افراد از شما بازدید می کنند، می توانید تعامل خود را بیشتر کنید که میتواند منجر به درآمد بالاتری شود.
یک صفحه تماس یا یک جعبه چت داشته باشید که در آن مشتریان شما به راحتی می توانند پیامی بگذارند و آنها را تشویق به شروع یک مکالمه کنید. دکمه پیوند رسانه های اجتماعی خود را در صفحه وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان در صورت تمایل به ارتباط بیشتر با شما به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، شما شروع به ایجاد رابطه ای با مشتریان بالقوه خود می کنید که در نهایت می تواند به فروش تبدیل شود.
5. نسل Led را افزایش دهید
همه در اینترنت هستند و حدود 5.6 میلیارد نفر از جستجوی گوگل برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند. این افراد مشتاق خرید یک محصول یا خدمات هستند. اگر وب سایت شما با کلمات کلیدی و عبارات صحیح بهینه شده باشد، در جستجوهای آنها ظاهر می شوید که باعث می شود در مکان مناسبی قرار بگیرید تا نظر آنها را جلب کنید.
4. نام تجاری خود را ارزشمند کنید
وقتی مردم شروع به اعتماد به برند شما می کنند، اعتبار شما افزایش می یابد و برند شما ارزشمندتر می شود. این یک عنصر ضروری برای موفقیت کسب و کار شما است.
سئو به شما این امکان را می دهد که برند خود را با ارزش تر کنید و با افزایش ارزش، فرصت های بیشتری برای به دست آوردن مشتریان بیشتری در بازار هدف خود به دست می آورید.
5. نتایج طولانی مدت ایجاد کنید
نتایج صبر خود را از دست میدهند. بسیاری تلاش های خود را رها می کنند و به کمپین دیگری می روند.
باید توجه داشته باشید که سئو به زمان نیاز دارد و موفقیت یک شبه نیست. برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی که می توانید نتایج را به طور ناگهانی مشاهده کنید، سئو یک فرآیند کم و ثابت است. پس از افزایش شتاب، حضور و دیده شدن آنلاین شما می تواند ماه ها و سال ها ادامه داشته باشد. هرچه تلاش بیشتری برای آن انجام دهید، نتایج بیشتری به دست خواهید آورد.
6. مقرون به صرفه
کمپین های بازاریابی ممکن است پرهزینه و متحمل هزینه های اضافی باشند. بهینه سازی سئو یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای ساخت برند شماست. شما در ابتدا باید هزینه کنید، اما با استخدام یک آژانس یا یک فرد سئو کار، نتایج طولانی مدت آن باعث صرفه جویی در هزینه شما در آینده می شود. از طریق سئو کار ، برند شما در زمان مناسب زمانی که افراد در حال جستجو هستند در مکان مناسب قرار می گیرد. این باعث میشود شانس شما برای تبدیل به کسب و کار موفق نسبتاً بالا باشد و به شما بازگشت سرمایهتان را بدهد.